sâmbătă, 15 decembrie 2012

Din ce în ce mai frig!

Bunăăă !

Aici R . Sunt sigură că oriunde v-aţi afla, este foarte frig afară , şi aproape sigură că este aşternută zăpadă . :)) .
În sfârşit s-au aprins luminiţele şi la mine în oraş , a mai prins culoare  şi brusc simt că sărbătoarea de Crăciun e din ce în ce mai aproape , ceea ce mă bucură enorm .
A nins o singură dată, dar zăpada s-a aşternut cred eu cam 20 de cm , în orice caz foarte multă .
Am scos toate ploverele, pentru că se pare că frigul întrece limita :)) . Astă-seară s-au anunţat -22 de grade celsius . Vă imaginaţi !
Un lucru e cert, mai sunt doar 10 zile până la Crăciun, ceea ce e bine .
Mi-am împodobit şi bradul cât de frumos ... pun pariu că peste câteva zile vor începe colindători a-mi bate la uşă .. :d .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu