joi, 27 decembrie 2012

Recenzie film - 'Orfana'

Hei, dragilor ! De azi începem să postăm :d . Azi vreau să fac o ' recenzie ' la un film de care toată lumea m-a întrebat ' ai văzut filmul ăsta ? mi-a zis cineva că e drăguţ şi vreau să-l văd .. ' . Ei bine, da..am văzut filmul cu ceva timp în urmă .... hmm după mine ar fi cam al 2-lea cel mai bun film horror pe care l-am văzut ..
Deci .. da, e un film horror . E vorba depre o familie cu destul de multe necazuri .. - au o fetiţă surdă şi de curând Kate a pierdut o sarcină, ceea ce a distrus-o psihic - . Ei o adoptă pe Esther, protagonista filmului :)) care îi creează suspiciuni mamei, iar pe care Jhon nu le crede :)) -
În fine, Esther e absoult ciudată, în sensul că ar trebui să le fie recunoscătoare că au înfiat-o ..dar ea le face numai necazuri , punând-o în pericol chiar şi pe Max . Cine ar fi crezut că o puştoaică de vârsta ei poate omorî un om ? :d . Ce e ciudat este că pare atââââââtt de inofensivă si nevinovată în faţa tatălui, încât mama ajunge sa o urască, şi încearcă cu orice preţ sa scape de ea :)) .
Gen ' sunt inofensivă, dar gândul meu e criminal ' . Mă rog, v-am povestit foarte puţin din ce se întâmplă în film .. Credeţi-mă, chiar merită văzut ... Aştept să îmi spuneţi dacă l-aţi văzut şi vă placeeee .d Vă pupppp !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu