vineri, 28 decembrie 2012

Grey's Anatomy

Neaţa dragilor ! Daa, cam târziu pentru asta, dar dacă nu dormi mult, nu e vacanţă :)) ! M-am gândit să vă spun câteva cuvinte despre serialul meu preferat, Anatomia lui Grey :d . Mă uit la el cam de un an ... nu la TV, ci online :-?? .
Nu am cum să vă 'povestesc' în mare, pentru că mi-ar lua o zi :)) . Este vorba despre un spital-Seattle Grace Hospital - .. Serialul prezintă evoluţia a 5 doctori: Meredith Grez, Isobel Stevens , zis Izzie , Cristina Yang , Alex Karev şi O'Malley, în frunte cu rezidentul lor, Ballez , zis şi Tiranul pe parcurs :)) , de la stagiari la rezidenţi, când fiecare se îndreaptă către specializarea dorită . Derek Shepherd este cel mai bun neurolog din lume , cel mai bun prieten al chirurgului plastician Mark .. Derek a fost căsătorit cu Addison, ginecologul spitalului :)) . Motivul despărţirii este însuşi ea, care l-a înşelat cu Mark ... Dr. Webber este şeful, care deşi este însurat, are o aventură cu mama lui Meredith, care moare în urma bolii de Alzheimer -sper că am scris corect - :))) De ce credeţi că îmi place serialul ? Păi este o îmbinare între viaţa lor de medici si cea înafara spitalului, viaţa lor sexuală . :)) Derek este cu Meredith, întâmpină muuulllte probleme în relaţie, însă nu se destramă . Mie îmi place fooooooaaaaarte mult , are toate genurile, adică este o dramă medicală, dar este şi romantic, în unele episoade şi puţină comedie :)) . Dacă vreţi să vedeţi doctori cărora le place ' dragostea nebună ' , vă urez vizionare plăcută :)) . Btwww, aştept să-mi spuneţi dacă aţi văzut vreun episod şi dacă vă place :x . Nu uitaţi să ne daţi Follow şi Shareee :* . Vă pup ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu