miercuri, 12 decembrie 2012

Bun venit!

Heiiii, guys .

Aici R.  . Mă gândesc de muuuuuult timp să fac un blog de care să mă ocup, şi iată faptul realizat .
Nu vreau să plictisesc, să obosesc, sau alte chestii . Am venit cu ideea de a îmi descărca inima şi creierul ori de câte ori simt nevoie, unor persoane care mă ascultă .
Dar mă rog, nu e singurul lucru . Vreau să postez cât mai multe ştiri noi - nu vă gândiţi la ProTv sau Antena 3 :)) - care să stârnească interesul tuturor tipurilor de caracter ^_^ .
Ce m-am gândit să mai fac ?  Pentru simplul motiv că îmi place să citesc cărţi , în special romane de dragoste si aventură , o să fac şi câte o recenzie :d .
Hmmm afară de acestea, o să mai vin si cu câte o idee surpriză săptămânal . - deja m-am gândit la câteva dintre ele - .
Poate aţi sesizat şi pagina " Inspiraţie " , ei bine ce să spun despre asta . Ori de câte ori am inspiraţie si desigur dispoziţie, mă relaxez făcând compuneri, în special descriptive . - a devenit o pasiune înca din clasa a 7-a - .
p.s : acum sunt a 9-a   :d .

Câteva lucruri despre mine ?
V-am dezvăluit deja că îmi place să fac compuneri, ceva ce unora poate li se pare ciudat.
Am multe alte pasiuni , precum desenul si dansul sportiv - am practicat 6 ani - .
Sunt la liceu la profilul ştiinţe sociale .
Îmi plac câinii şi papagalii .
Culoarea mea preferată e turcoazul, da prefer si o culoare caldă precum roşu carmin

Cum mi-a venit ideea să fac acest blog ?
Hmmm ..Mi-am amintit de câteva din blogurile mele de când eram mică şi mi s-a făcut dor să am unul , aşa că am dat frâu liber acestui lucru .




                                                                Lot of kisses !  <3  . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu